Close
Logo

Firmast

Cubanfoodla - See Populaarne Veini Hinnanguid Ja Arvustusi, Idee Unikaalne Retseptid, Informatsioon Kombinatsioone Uudiste Ja Kasulike Juhendite Lugemiseks.

Kultuur

Kuidas valmistada Chardonnayt aegade jaoks

Chardonnay on vaieldamatult üks vastuolulisemaid viinamarju maailmas. Võised stiilid kipuvad pälvima enim kriitikat: mõned armastavad rikkalikku suutunnet malolaktiline fermentatsioon , samas kui teised usuvad, et tekstuur segab tähelepanu viinamarja tõelisest maitsest.



Mõlemale leerile meeldiva Chardonnay stiili loomine pole väike saavutus. Nii on ka navigeerimine üha ettearvamatumate ilmade ja kliimamuutuste eksistentsiaalse probleemiga. Kuidas neid takistusi arvesse võttes luua aastast aastasse püsiva maitseprofiiliga Chardonnay? Selline väljakutse oli veinivalmistaja Cara Morrisoni jaoks Sonoma-Cutreri viinamarjaistandused .

Sulle võib meeldida ka: Suur Chardonnay debatt: kas või või mitte?

Morrison vaimustus Sonoma-Cutreri klassikalisest Chardonnayst esmakordselt aastakümneid tagasi. Sel ajal ei plaaninud ta veinivaldkonnas karjääri teha – algselt oli ta California Davise ülikoolis meditsiiniõpilane. Siiski tõdes ta varakult, et veinivalmistamine ühendas tema teadusliku uudishimu kunstiga. Aja jooksul valis ta pöördepunkti, liitudes lõpuks Sonoma-Cutreri meeskonnaga. Seal tasakaalustab ta uuenduslikkust traditsioonidega, mis on aidanud tal valmistada ühtlast veini, millel on püsiv võlu.



Kuulake, kui Morrison jagab seda, mida ta soovib, et rohkem inimesi Chardonnayst teaks; kuidas teadus ja kunst saavad ühineda erinevate veinistiilide loomiseks; ja kuidas vanakooli veinirõivad meelitavad uut põlvkonda joodikuid.

  Apple Podcasti logo
  Google Podcasti logo


Episoodi transkriptsioon

Transkriptid luuakse kõnetuvastustarkvara ja inimese transkribeerijate kombinatsiooni abil ning need võivad sisaldada vigu. Enne tsiteerimist kontrollige vastavat heli.

Kõlarid: Jacy Topps, Samantha Sette, Cara Morrison

Jacy Topps 00:08

Tere ja tere tulemast veinihuviliste podcasti. Sa serveerid neile joogikultuuri ja inimesi, kes seda juhivad. Mina olen Jacy Topps. Sel nädalal räägime Chardonnayst. Chardonnay on vaieldamatult üks enim valesti mõistetud viinamarju. Ja natuke vastuoluline, kui oleme ausad. Siiski on see üks populaarsemaid veine USA-s. Samantha Sette digitaalse veebitootja istus Cara Morrisoniga, et arutada populaarset viinamarja. Cara on Sonoma-Cutreri veinivalmistamise direktor. Sonoma orus asuv üle 40 aasta tagasi loodud veinimärgis on kuulus oma Chardonnay toodangu poolest. Nii et kuulake, kuidas Cara selgitab, miks ta vahetas oma eelmeditsiini eriala, et õppida viinamarjakasvatust ja enoloogiat – paljusid tegureid, mis igal aastal koristamisega seotud on. Ta soovib, et rohkem inimesi teaks Chardonnayst ja kuidas klassikalised Chardonnay veinitootjad püüavad tuua nooremaid tarbijaid. Kutsumus on California veinide unistuste kollektsioon, mis pakub erinevaid sorte, stiile ja oma klassi parimaid nimetusi. Veinimeister James McDowell annab igale veinile selge ja ainulaadse hääle, tehes koostööd tuntud perekasvatajatega, et valmistada Chardonnay, Pinot Noiri ja Cabernet Sauvignoni, kogudes samal ajal üle 70 hinde üle 90 punkti. Liituge ühe Callingi täielikult kohandatava veiniklubiga, et pääseda esmalt uutele väljaannetele, spetsiaalsetele raamatukogu aastakäikudele ja muule. Nelja liikmesusvõimalusega on klubi iga veinisõbra jaoks, saate kolm saadetist aastas või proovige igakuist tellimust, mis toob kolm pudelit kuus otse teie ukse taha. Lisateabe ja juurdepääsu saamiseks külastage meid helistava wine.com-i tagasikaldkriipsu entusiasti.

Samantha Sette 02:14

Tere kõigile ja tere tulemast veinihuviliste podcasti. Minu nimi on Samantha Sette ja ma olen siin Wine Enthusiasti digitaalse veebitootja. Ja täna on mul rõõm rääkida Cara Morrisoniga, endise Chardonnay veinitootja ja praeguse Sonoma cutreri veinivalmistamise direktoriga. Neile, kes pole nii tuttavad, Sonoma cutrer asub üllatavalt Californias. Sonoma Valley silt on olnud juba üle 40 aasta ja on tuntud oma Chardonnay poolest. Kui olete veinitundja uus, võite ära tunda kollase äärisega sildi, mille valmistamisel on Cara aastate jooksul juhtivat rolli mänginud. Kuid enne kui sukeldume teadusesse ja Chardonnayga seotud erinevatesse arusaamadesse, Cara, kas soovite natukene rohkem enda kohta jagada?

Cara Morrison 02:52

Muidugi. Nii et ma olen Cara Morrison. Olen siin Sonoma cutreris Chardonnayd valmistanud alates 2005. aastast. Mulle see väga meeldib ja mulle meeldib siin veini teha. Ja see on rõõm. Ma ei tea, mida veel öelda, tead? Abielus kahe lapsega?

Samantha Sette 03:10

See kõlab nagu unistuste töö, ma arvan. Kas olete kunagi oodanud, et hakkate Chardonnayd elama?

Cara Morrison 03:16

Ei, ei, see ei olnud eesmärk. Noh, keegi ei tea, mida nad alustades teevad, eks. See tähendab, et mul on poeg, kes läheb varsti ülikooli. Ja teate, ta ei tea ja ma lihtsalt mõtlen, kui põnev see on? Lihtsalt selleks, et minna tundmatusse. Ja teate, kui ma kolledžisse läksin, olin ma eelkooliealine ja teadsin, et mulle meeldib teadus, aga ma ei teadnud, mida ma sellega peale hakkan. Ja siis leidsin just veinivalmistamise, ma pole UC Davises käinud, ja leidsin veinivalmistamise ning see lihtsalt klõpsas ja tabas, nii et jah, seal sa oled, sa oled selles.

Samantha Sette 03:52

Jah. Ja mis teie arvates inspireeris üleminekut eelmeditsiinilt veiniõppele? Märkan küll, et teaduses on palju sarnasusi. Teate, veinivalmistamine on lõppude lõpuks teadus.

Cara Morrison 04:03

Absoluutselt. Ja tead, ma teen elus kõike. Ma planeerin kõike. Inimesed teevad minu üle nalja, sest mul on kõige kohta tabeleid. Aga kui rääkida minu karjäärist, siis ma rääkisin tõsiselt lihtsalt kellegagi, kes oli üliõpilane ning viinamarjakasvatus ja enoloogia, ja ma arvasin, et see kõlab nii huvitavalt. Ja ma käisin UC Davis veinivalmistamise kursusel. See oli just veerandi algus ja nii ma läksin sissejuhatusse ja armusin sellesse ning ma kukkusin tõsiselt professorilt tagasi tema kabinetti ja palusin eriala vahetada ja ma vahetasin seda nagu tol päeval ja ma ei tee seda kunagi. midagi sellist. Aga see oli minust nii impulsiivne. Aga see oli nagu see välgunool ja ma arvasin, et teaduse ja kunsti minimaal, mis sellega seotud on, seisneb selles, kuidas erinevad veinivalmistajad saavad võtta sama veini, samu viinamarju ja teha täiesti erinevaid veine stiili põhjal. Ja siis on selle taga kääritamise teadus ja ma arvasin, et see on täiuslik, see oli suurepärane teaduse ja kunsti kombinatsioon.

Samantha Sette 05:03

Tundub, et kuulasite tõesti oma sisetunnet ja intuitsiooni, mis on sel eluperioodil nii raske. Olen kindel, et kõik tunnevad seda, olenemata vanusest, kuulate seda praegu. Nii et kiidan seda täielikult. Seda on raske teha. Ja sul on õigus, kuna veinivalmistamine pole lihtsalt teadus, ma arvan, et ma ütlesin seda varem. Kuid siin on see kunstielement, kuidas näete, et teadus ja kunst näitavad neid kahte komponenti teie tegemistes?

Cara Morrison 05:29

Kuidas see väljendub minu tegemistes? Noh?

Samantha Sette 05:34

Kas saate meid läbi viia teaduse ja kunsti osa ning võib-olla teile meeldib see, kus need ühinevad?

Cara Morrison 05:39

Noh, ma mõtlen, muidugi, seal on veinivalmistamise teadus, sest sa tead, et sa vaatad viinamarja happesust ja telliseid, suhkrusisaldust. Nii et kõik sõltub valiku tegemisest, aga ka maitsetest. Nii saate kogu keemiat analüüsida. Kuid selle maitsmiseks peate ikkagi viinamarjaistandusse jalutama. Sa ei saa lihtsalt numbreid vaadata, öeldes jah, vali see, sest ma võin mõnda numbrit vaadates mõelda: Oh, me valime selle kindlasti. Ja sa sõitsid viinamarjaistandusse, mine Oh, ja pole veel päris valmis. Ja see üllatab teid kogu aeg. Nii et peate alati kontrollima, kontrollima ja kinnitama, et te ei saa lihtsalt vaadata paberitükki ja ei, nii et kunstiosa on maitsev ja tunneb, et mis oh, see on meie stiil? Jällegi, seda ei saa paberile kirjutada? Täpselt nii. Sa pead seda maitsma, et seda teada saada. Jah. Nii see, see on, nii see kokku tuleb. Nii et veini edenemise mõistmiseks on vaja teada kogu tausta. Ja tead, teades, mida keemia muudab, aga ka teades, kuidas see maitseb, ja mõeldes tagasi, et oi, 10 aastat tagasi maitses see nii või meil olid sellised tingimused. Ja seda me tegimegi. Ja see töötas. Ja sellises töös.

Samantha Sette 06:50

Jah. Päev viinamarjaistanduses, kui maitste viinamarju ja hindate, et kuule, see on stiil. Kas toote selle keemia hindamiseks laborisse või kuhu iganes te töötate? Kas on mingeid keemilisi komponente või indikaatoreid nagu: Hei, see on stiil, see näeb välja selline.

Cara Morrison 07:07

Ütleb ainult meeldib, suhkrusisaldus on happesisaldus, mis annab häid näitajaid. Nii et inimesed lähevad viinamarjaistandustesse nagu praegu oleks saagikoristusaeg, ja inimesed lähevad viinamarjaistandustesse viinamarjaproove võtma ja need laborisse tagasi tooma ning saavad numbrid. Ja siis võiksin vaadata numbrite nimekirja. Ja näete mõnda, mis pole selgelt valmis. Kuid siis näete, et mõned neist lähenevad. Nii et teate, kus peate tõesti kontrollima ja nägema. Nii et see aitab teid juhendada. Kuid lõpuks tulevad valikukõned maitse järgi.

Samantha Sette 07:35

Said aru?. Ja kas see protsess erineb sorditi? No viinamarjast viinamarjani.

Cara Morrison 07:42

Sisuliselt on see kõik sama, tead, näe, seda saab teha mis tahes valjadega, vaatad, mis on magusus ja happesus, tead, need ei ole kõik samad parameetrid. Aga jällegi, see taandub mõnel aastal maitsele, nagu tänavu, eks? See on väga lahe aasta. Ma tean, see on nagu kuum ja ülejäänud Ameerika Ühendriigid. Aga see on väga lahe. Californias Sonoma maakonnas on terve see suvi olnud väga lahe. Ja seega on saak palju hilisem kui tavaliselt. Nii et maitsed arenevad aeglaselt. Kuid need võivad olla ka teie, me ei pruugi jõuda sama suhkrusisalduseni, et saada tavapäraseid maitseid, mis meile meeldivad. Nii et see on teadmine, et tuleb igal aastal kalibreerida, öeldes, et me ei pea sel aastal nii magusat valima, sest maitsed arenevad nädalaga ja valitakse veidi varem.

Samantha Sette 08:27

See kõlab paljude teguritena. Jah, ma arvan, et just 2023. aasta saagiga. Kuidas see külm ilm on? Sa vihjasid sellele lühidalt, kuid ma tahaksin sellesse veidi rohkem sukelduda seoses sellega, kuidas see külmem ilm mõjutab viinamarjade koristamist, maitseid ja suhkrut, näiteks mis vahe on suhkrusisalduse, maitse? Kuidas kõik need tegurid kokku saavad?

Cara Morrison 08:48

Oh, poiss.

Samantha Sette 08:50

Me saame aru, saame teaduse ja nördimise.

Cara Morrison 08:54

Nii et seal on suhkrud, lihtsalt areng, lihtsalt suhkrute areng aja jooksul ja päike on üks parimaid tegureid, mis teid sellest välja aitab. Ja sel aastal pole meil lihtsalt päikest ja soojust olnud nagu tavaliselt. Ja happesus on see, et me jääme, mis võib olla tõesti suurepärane. Nii et sel aastal on meil väga suur looduslik happesus ja see on ka punaste ja valgetega, viinamarjadel on omamoodi fenoolne tanniin. Nii et mida vähem õiged nad on, on see mõnikord liiga tugev tanniini ja rohelisuse poolest. Nagu iga küpsemata puuvili, tunnete seda õigesti, teate, teil on õun või isegi hapud viinamarjad, teate, et oh, see pole valmis. Nii et mõnikord pole see ainult happesus, see on justkui tanniinne kibedus ja seetõttu proovite näha selle puudumist või eriti Chardonnay oma. Ja punaste värvidega otsite, et need oleksid veidi pehmemad ja mitte kõvade servadega. Nii et jah, on palju erinevaid tegureid, mis saavad kokku ja see on see, mida te vaatate ja maitsete. Nii nagu me läheme täna hiljem Pinot' viinamarjaistandusse, et näha, kas nad on valmis korjama. Ja me loodame, et nad on sellel eelmisel nädalal arenenud ja võib-olla järgmisel nädalal on nad valmis. Niisiis

Samantha Sette 10:11

See on põnev. Nüüd palju õnne selleks. Ma tean, et see saab olema suurepärane. Ja mulle meeldiks Chardonnay tsoonis osaleda, sest parandage mind, kui ma eksin, kuid teie teadmised on just seal. Selle poolest on viinamarjaistandus tuntud. Ja see on ka väga kuum teema, mille üle inimesed arutlevad teemal Kas neile meeldib Chardonnay? Ja inimestel on Chardonnay kohta väga tugev arvamus. Nii et jah, ma arvan, et hea koht alustamiseks võib olla, paljud jätavad Chardonnayst kohe eemale, kuna arvavad, et see on proovimata liiga võine. Ja tundub, et kui see aasta-aastalt erineb, ei pruugi see nii olla. Mis te arvate sellest, et just sellised inimesed arvavad, et see on liiga võine.

Cara Morrison 10:55

See on lai joon. Seal on palju Chardonnayd. Ja kui tead, kui ma 90ndate lõpus selle äriga alustasin, oli see kõik ülivõisatest Chardonnayst. Ja põhjus, miks ma väga armastan Sonoma Cutrer Chardonnayt, on see, et ma maitsesin seda esimest korda. Aastal 99 ma ei mäletanud ja arvasin, et see on Chardonnay, sest see ei olnud liiga tamm. See ei olnud ülivõine ja sellel oli lihtsalt väga suur happesus, sellel oli tammepuu, kuid see kiitis vilja, andis sellele suus tundelise tekstuuri ja mõnusad aroomid, kuid mitte üle jõu. Ja sellepärast ma maitsesin Sonoma Cutrerit ja armusin sellesse. Ja ma sain selle töö paar aastat hiljem, mis on suurepärane. Nii et ma pean valmistama veini, mida ma armastan selles stiilis. Seetõttu püüame olla oma stiilis järjepidevad. Nii et me pole kunagi ümbrikusse lükanud võid, vaid me räägime sellest, kuidas saate sellest piimhappekääritamise mudelist võised tegelased, mis muudate õunhappe piimhappeks. Nii et õunhape on rohelistes õuntes ja ülikõva ja tihe. ja piimhappeid, nagu jogurtis, ja see on kreemjas, ümar ja rikkalik. Ja osa selle malolaktilise kääritamise kõrvalreaktsioonist on võised aroomid. Nii et võite saada baktereid, mis käärivad, võite saada baktereid, mis toodavad palju sellest võisest aroomist. Ja saate neid, millel pole võise aroomiga kuigi palju. Ja nii me lihtsalt hoolitseme selle eest, et saaksime neid, mis ei muuda seda võist aroomi. Nii saamegi kreemja suustunde ja tekstuuri ilma võise aroomita. Nii et jah, mõned Chardonnays suruvad tõesti selle võise ümbriku peale. Kuid nagu kõik muu, peaksite uurima ja nägema, mis seal on. Ja ma tean, et see on raske, sa lihtsalt vaatad pudelit ja sa ei saa aru, kas see on võine või mitte. Ja nii, aga see on suurepärane asi, mida saate edasi maitsta ja proovida. Ja seepärast on suurepärane, et kõik need restoranid on klaaside kaupa. Nii saate proovida erinevaid ja vaadata, millised need teile rohkem meeldisid.

Samantha Sette 13:06

Jah, ja ma armastan seda. Ja ma arvan lühidalt, igaks juhuks, kui keegi meie kuulajatest ei ole selliste kemikaalide ja selliste mõtetega eriti kursis, siis see malolaktiline käärimine põhjustab võise maitse üsna palju, kui jah, see on omamoodi toode ja see muudab ma ei tea õiget sõna, õiget terminoloogiat

Cara Morrison 13:27

See on kõrvaltoode, mida jällegi saab teatud viisil teha nii, et teed veini nagu palju kordi kraanist, aga Chardonnay ja tünn ja teete selle batonnoge, kus nad jõllitavad setteid. Ja see aitab ka ära süüa diatsetüüli, mis on võine komponent. Nii et selle leevendamiseks on viise. Nii et see pole liiga võine ja see ajab veini üle ja sa ei saa puuvilju kätte. Ja nii tuleb see kunst taas teadusesse. Nii et see vaatab neid kahte asja koos.

Samantha Sette 13:54

Absoluutselt. Ja mainisite ka seda, et Sonoma Cutreris ei ole vein Chardonnay palju muutunud. See on olnud aastast aastasse üsna ühtlane. Ja see on omamoodi selle tunnus. See on traditsioon, aga kuidas leida just praegu nii ajaloolise kohalolekuga veinivalmistaja direktor? Kuidas tasakaalustate uudsust selle traditsiooniga? Sest ma tean ka, et Sonoma Cutrer on kasvanud ainult Chardonnay tootmisest nii mitmekesise portfellini. Ja kas te olete sellest stiilist üldse eemaldunud, eriti kui olete seal nii kaua?

Cara Morrison 14:26

Ei, see on meie peamiseks juhiseks jääda selle Chardonnay stiili juurde. Ja see on põhjus, miks ma siin töötan. Ma armastan neid. Seega veendume, et jääme sellest kinni. Teeme vertikaalseid degusteerimisi, tavaliselt suvel ja vertikaalselt või siis, kui maitsete sama tüüpi segusid nagu meie Russian River Ranch Chardonnay, ja maitseme viimase 10 aasta jooksul valmistatud Russian River Ranch a Chardonnay, nii nagu aastatel 2021–20 2011 ja maitsete 10. aasta vertikaalselt ja vaadake, kuidas ja veenduge, et stiil muidugi vananeb, nii et see pole alati sama, kuid saate stiili tunnetada. Ja me hoolitseme selle eest, et me ei kalduks kõrvale. Nii et me teeme neid vertikaale lihtsalt selleks, et hoida meid kontrolli all, et me ei kalduks stiililt või asjade muutumisest kõrvale. Alati on veidi vintage ja vintage vaheldust. Teate, emake loodus annab teile selle, mis teil on, ja parima, mida saate teha. Kuid me püüame seda koos hoida. Seega püüame aasta-aastalt hoida sama stiili, järjepidevus on Sonoma lõikuri Chardonnay üks suurimaid tunnuseid, absoluutselt.

Samantha Sette 15:31

Ja võib-olla on teie meeskond üldse arenenud või veinid üldiselt ja meeskonna esitus 2005. aastal.

Cara Morrison 15:39

Jällegi püüame hoida järjepidevust, kuid oleme alati, oleme alati, otsime alati uusi asju. Nii nagu 2000. aastal, ja ka 1999. aastal, hakkasid nad tegelikult tegema keeratava korgi katseid, katsetama keeratava korgi ja korgiga ning panema kõige reserveeritud kõrgeima kvaliteediga veine keeratava korgiga. Kuna korgid, nagu paljud teist võib-olla teavad, on korgid looduslik toode ja võivad aeg-ajalt anda edasi maitset, mida te oma veinile lihtsalt ei soovi. Olenemata sellest, kui palju proovite korke puhastada, on see loomulik. Hakkasime mängima keeratava korgiga, sest nii võid garanteerida, et see on vein, mille pudelisse paned, ja see ei muutu korgi tõttu. Ja nii läksime 2007. aastal üle poolte veinide puhul keeratava korgiga kasutusele. Ja tegelikult on see aasta meie 2022. aasta vintage'i jaoks 100% keeratav. Nii et oleme põnevil, et selline areng toimub aastatepikkuste katsetuste ja katsetuste jooksul ning nähes, et vahetus on okei.

Samantha Sette 16:41

See on tohutu. Jah. Millised on teie arvates eelised peale kruvikorgi maitse importimise, sest kas see erineb erinevate sortide puhul?

Cara Morrison 16:52

Oleme seda hästi testinud, meil on põhimõtteliselt Chard ja Pinot ja nii me katsetasime Chardonnay'ga ja siis testisime testimist ja Pinot'ga ja olime tulemustega rahul, neil on keeratava korgi kork aastate jooksul erinevalt vananenud. . Kuid üldiselt säilitab keeratav kork rohkem aroome ja maitseid, see lihtsalt vananeb aeglasemalt ja keerab korgiga kinni, kuna sinna pääseb vähem õhku. Seega oleme olnud keeratava korgiga lihtsalt rahul ja mõtleme ka sellele, kui palju tooteid seal saadaval on. sundida tarbijat oma toote avamiseks kasutama spetsiaalset tööriista. See takistab sisenemist, et kogu aeg peab olema korgitser.

Samantha Sette 17:33

Oh, see on võitlus. Kolisin hiljuti ja võtsin pudeli veini. See ei olnud keeratav kork ja mul ei olnud korgitser. ma ei saanud seda avada. Proovisin kõike, mida proovisin riputada, proovisin kõike, proovisin kõiki nippe ja see ei töötanud, oli aeg. See on nagu suurepärane areng. See on tõesti põnev. Mulle tundub, et see rikub ka seda juurdepääsetavuse elementi, sest enamik inimesi ilmselt ei arva, et see ei tähenda, et korgitser suurendaks juurdepääsetavust. Kuid see muudab selle paremini kättesaadavaks, sest vein võib olla see raske asi, millega inimesed maadlevad. Ja keeratavas korgis on midagi, mis tundub mulle palju sõbralikum.

Cara Morrison 18:11

Oh, absoluutselt. Pean silmas seda, et mu vanemad on pensionile läinud ja kolinud pensionäride kogukonda ning kõigile nende sõpradele meeldib nüüd keeratav kork hankida, sest see on lihtsalt lihtsam ja korgitseride kasutamine nende jaoks raskem. Ja nii on see nagu kogu vanusevahemik. See on lihtsalt sõbralikum

Samantha Sette 18:28

See on tõsi. Ja ma tahtsin küsida, kas teate midagi, mida te veinivalmistajana või Sonoma tükeldajana teate. Kas te teete midagi, et seda järgmise põlvkonna joodikuid ligi meelitada? Kuna see on teema, mille üle me kõik mõtleme, kuidas me selle järgmise põlvkonnani jõuame? Kas neile meeldib Chardonnay? Millised on nende eelistused? Ja ma olen uudishimulik teie mõtteid selle valdkonna kohta üldiselt, seoses sellega, mida Gen Z teie Chardonnayst arvab?

Cara Morrison 18:54

Meile kõigile meeldiks teada, mis see võlukuul on. Mängime Chardonnayga purgis. Nii nagu me alustasime kruvikorgiga enne, kui paljud inimesed seda tegid, otsustasime hüpata konservveini kategooriasse, et näha, et see on täiesti erinev. Tead, number üks asi, mille olen õppinud, on see, et alumiiniumpurgid ei ole valmistatud klaasist ja kõlab nii ilmselgelt. Alumiinium reageerib veiniga täiesti erinevalt, siis klaas on nii närviline, et see lihtsalt ei anna maitset või omadused ei lase õhku sisse ja see sobib veini jaoks lihtsalt suurepäraselt. Nii et me peame lihtsalt välja mõtlema need alumiiniumist veinipurgid ja need arenevad aja jooksul ja me oleme teadnud, et oleme välja töötanud stiili, mis sobib Chardonnay purkide jaoks, nii et rohkem nagu roostevaba teras, vähem vaadi ja natuke. veidi kargem stiil. Nii et jah, see on veidi erinev loom. Aga jah, me paneme selle välja. Umbes aasta või kaks tagasi tõime turule Chardonnay konservi

Jacy Topps 20:05

Ja nüüd mõni sõna meie sponsorilt. Kust leida parimaid kingitusi suurepäraste madalate hindadega, mis kõigile meeldiks Total Wine ja palju muud. Muidugi, nii paljude suurepäraste pudelite hulgast leiate midagi oma loendist kõigile, olgu selleks Cabernet oma õele, vahuvein oma töökaaslasele või ühe vaadiga burboon isale. Ja kui vajate abi, küsige lihtsalt nõu mõnelt nende sõbralikult giidilt. Üle 30 aasta madalaimate hindadega leiate alati selle, mida armastate, ja armastate seda, mida leiate Total Wine'ist ja palju muud. Kangeid jooke ei müüda Virginias ja Põhja-Carolinas. Jooge vastutustundlikult, olge 21.

Samantha Sette 20:50

Sa vihjasid sellele natuke. Nii et Chardonnay konservi tootmisel kõlab veinivalmistamise protsessis mõningaid erinevusi. Sa tõid välja roostevaba terase ja mis see krõbedam oli? Sa ütlesid

Cara Morrison 21:00

See oli krõbedam, ma arvan, et see pole lihtsalt liiga happesem, vaid lihtsalt värske happesuse pärast. Ja ka sellepärast, et see tünnis on roostevaba teras, nii et tünnis laagerdamisest ei teki nii palju seda kreemjat iseloomu, mis annab meile suus kreemisuse, kui roostevabast terasest on see pisut tihedam ja suutunne on selline. teeb seda

Samantha Sette 21:20

Millal sa ütlesid krõbedamaks? Ma arvasin, et sa mõtled nagu bioloogilise genoomi redaktor. Ma olin nagu vau, ma tahan selle konservveini kohta rohkem teada saada

Cara Morrison 21:33

Ei, ei, me pole nii arenenud.

Samantha Sette 21:36

Nagu happeline. Olgu, oleme praegu samal lainel

Cara Morrison 21:40

Mul on hea meel, et küsisite näiteks selgitust.

Samantha Sette 21:44

Muidugi on see põnev. Ja okei, see on loogiline.

Cara Morrison 21:48

Peaks ka mainima, et meie Chardonnay konservi kutsutakse lihtsalt lõikuriks, ma ei tahaks seda mainida. Seega pole see Sonoma lõikur, vaid lihtsalt Sonoma Cutreri lõikur. Nii et see on veidi teistsugune kaubamärk ja nad on lõbusad kassid, nagu purkidel on sellised kollase ja valge triibud, mis on veidi lõbusamad ja huvitavamad. Nii noorem. Nii et me püüame sellega kuidagi noorema põlvkonna pilke püüda.

Samantha Sette 22:13

Absoluutselt. Nagu sa ütlesid, oleme me kõik. Ja sellega ma arvan, nagu te teate, isiklikult veinist üldiselt. Tead mis, miks on? Miks me ei saaks rohkem inimesi veini, aga Chardonnay juurde meelitada? Mis on see, mida soovite, et inimesed Chardonnayst teaksid, eriti need, kes on selle suhtes kartlikud ja kellel on oma kindel arvamus?

Cara Morrison 22:34

Ma arvan, et see kõik seisneb avatud meele hoidmises. Ma mõtlen, et kõik veinide degusteerimisel peaks olema avatud meele hoidmine. Ja nii paljud inimesed ütlevad ei, mulle ei meeldi selline. Ja nad lihtsalt sulgesid selle. Ja nii paljud inimesed teevad seda. Ja sa pead lihtsalt ütlema: oh, proovime. Ma mõtlen, et lihtsalt sellepärast, et see mulle 10 aastat tagasi ei meeldinud, oleks stiil võinud muutuda või… minu maitse oleks võinud muutuda. Tegureid on nii palju. Ja seega peate lihtsalt ütlema: Jah, proovime seda. See kõlab fantastiliselt. Ma mõtlen, et kui ma olen restoranis ja seal on veini, siis ma isegi ei tea, kuidas nimekirjas hääldada. See on esimene, kes soovib tellida. Nagu ma isegi ei tea, mis see on. Ma pean seda proovima. Ja ma arvan, et kõik peaksid seda tegema, näiteks: Oh, ma olen sellest Chardonnayst juba aastaid kuulnud, eriti pidudel. Teate, kõik need veinid on laua taga ja võite proovida erinevaid. Või ma arvan, et käin paljudel pidudel, kus on palju veinitootjaid. Nii et kõikjal on lihtsalt erinevad veinid. Ja nii, ma ei pea seda uuesti proovima. Vaatame, mis sellega toimub. Nii et see on lihtsalt avatud meele hoidmine ja positiivne olemine ning uute asjade proovimine. Niisiis

Samantha Sette 23:42

Mulle meeldib, et see tundub väga värske vaatenurgana, eriti traditsioonilise Chardonnay puhul. Ja ma märkasin, et tähistasite 40. aastapäeva, nad tegid selle segu loomisel koostööd mõne teise veinitootjaga. Kas saate selle kogemuse kohta rohkem jagada? Sest ma arvan, et see tutvustab ideed proovida uusi asju ja olla pisut uuendusmeelne, jäädes samas traditsioonidest kinni.

Cara Morrison 24:03

Jah, see üks. See oli tõesti lõbus. Nii et 40. juubeliaasta Chardonnay tõime tagasi, nii et põhimõtteliselt olen veinivalmistamise Sonoma kaastooli ja eelmise kolme raamatukogu neljas direktor ning nad lahkusid, kuna olid pensionile jäänud. Ja seekord olid nad peaveinivalmistaja. Ja me helistasime Terry Adamsile ja Bill Benettile, kes olid aastate jooksul veinivalmistamise eelmine direktor, ja tõime nad tagasi, et meiega koos Chardonnayd maitsma ja segu valmistama, nii et meil olid erinevatest viinamarjaistandustest pärit erinevad komponendid ja panime need kokku Billi ja Terry ja see oli tõesti eriline panna kokku see segu inimestega, kes lähevad Benetti, kes alustas brändiga 1981. aastal ja siis Terry Adams, kes oli siin umbes 30 aastat, ja siis Mick ja mina, et maitsda kõiki veine koos ja teha see segu. . Ja siis asi, mis selle juures oli tõesti eriline, on see, et nad maitsesid veini. Ja meil on nagu meie les Pierre'i viinamarjaistandus ja meie cutreri viinamarjaistandus ja meie vinehill'i viinamarjaistandus. Ja nad ütlesid: Täpselt nii ma mäletan, kuidas see maitses, kui me seda valmistasime. Nii et see oli suur kompliment, et olime jäänud nende alustatud stiili juurde. Nii et see on suurepärane segu, mille me kokku paneme ja välja paneme. Ja kohe pärast Philbini villimist oli Eddie 90ndate keskel. No kui me temaga maitssime, tuleb ta meile vastu, oh, ma ei saa enam maitsta suulae andmeid ja veini maitset. Ja ta on nagu: Oh, noh, selles on bla, bla, bla noote. Sest täiesti terav väljalõige lõikas kõik. Ja vein ja väga läbinägelik. Nii ta oligi, see on suurepärane mees. Kuid kahjuks suri ta kohe pärast pudeldamist. Ja nii oleme pühendanud talle oma 40. aastapäeva. Nii et teate, ta on veinivalmistaja asutaja, tema lõi kogu stiili.

Samantha Sette 25:53

See on ilus. Ja see peab olema heas mõttes natuke hull, et näha seltskonda ja veini. Ma ei taha öelda, et muutuks, sest see on olnud nii järjepidev, kuid areneb aja jooksul ja kasvab. Sest te olete lihtsalt nii tuntud. Tähendab, ma olen veinimaailmas üsna uus. Ja ma tunnen sildi ära ja ma ütlesin: Oh, vau, ma räägin temaga. See on hull. Ja sellega ka õigustatud õnnitlused veinivalmistamise direktori ametikoha eest. Nüüd tahaksin kuulda, kuidas teie roll ja mõju Sonoma Cutreris muutusid selle üleminekuga? Kas teil on midagi, millele te tähelepanu pöörate või loodate lihtsalt oma asukohta mõjutada?

Cara Morrison 26:29

Noh, ma arvan, et ma tahan, et see oleks veini sama ühtlane, nagu me oleme olnud. Ja nii ma olen siin olnud alates 2005. aastast. Ja Mick Schroeder, eelmine veinivalmistaja ja Terry direktor, töötasin nende mõlemaga. Ja nad andsid mulle alati üsna vabakäe. Ja kui ma seda ütlesin, proovige seda. Nii et teeme seda. Ja nad ütlesid: Noh, jah, proovige natuke seda uut pärmi või neid uusi vaadisid või seda uut asja. Ja ma tunnen, et olen alati mõjutanud ja alati olnud osa meeskonnast. Ja nii ma näen sedasama juhtuvat veelgi. See on lihtsalt, ma arvan, et ma ei pea enam luba küsima.

Samantha Sette 27:09

Tõsi, ja see hakkab meid lõpuks panema maalima pilti, kus kuigi vein on Chardonnays ühtlane ja teate, mida aasta-aastalt saada, on kulisside taga nokitsemine see, kus see varieerub. Arvestada tuleb nii paljude teguritega, mitte ainult keskkonnaga, vaid mainisite pärmi, tünnid ja kõik need tegurid tekitavad sama asja. Kuid paljud inimesed ei tea, mis kulisside taga toimub. Need on nagu pudel kaneeli head. Muidugi ma tean, mida ma saan. Kuid pildil on rohkemgi.

Cara Morrison 27:38

Teate, nad ei pea rohkem teadma, ma mõtlen, et nad on õnnelikud, et alustavad seda lugema, teadmata midagi, see on hea. Aga on tore, et inimesed on nii uudishimulikud ja tahavad teada, kuidas veini tehakse. Ma lihtsalt leian selle. Nii huvitav, sest mitte kõik, keda sina ei tunne, mõnikord, kui ma olen lennukis, istud sa seal ja kui keegi, keda sa ei tunne, küsib: mida sa teed? Ja see on solvav? Kas sa tahad rääkida või mitte? Mõnikord veetsime veinivalmistajatega järgmised kolm tundi, et selgitada, miks see inimene… inimesed võivad küsida nii palju küsimusi. Mõnikord on selline tunne, et oh, ma töötan laboris. See on naljakas, kuidas inimesed on veinivalmistamise protsessist nii huvitatud. Ja seal on nii palju asju kulisside taga ja see juhtub tünnide kasutamisega. Ja jällegi sellepärast, et me püüame oma veini ühtlast muuta, aga emake loodus annab meile igal aastal erinevaid viinamarju. Põhimõtteliselt pole see täpselt sama, tead, teravili või midagi, kui teete piiritust ja neil on teatud parameetrid ja see sobib, et me saame neid viinamarju igal aastal ei tea, kuidas me kavatseme. tehke neid viinamarju täpselt nii, nagu me igal aastal teeme ja seega peate seal omamoodi Tinkerit tegema, loodate neid korjata igal aastal sama küpsusena. Aga jällegi, ilm on ilm, sellega tuleb omamoodi tööd teha. Nii et see toob endaga kaasa väljakutse ja mulle meeldib see väljakutse igal aastal, see on uus pusle, mida tuleb kokku panna, tead, ma teen oma Wordle'i ja oma seoste mõistatust sama, mida teate, igal aastal saan uue pliiatsi, nii et ma teen meeskond

Samantha Sette 29:17

Ja milline see on? Toon tobeda paralleeli, kuidas see vahehooajal on? Teate, nagu oleksite sportlane ja veinivalmistamine on teie spordiala ja praegu on teil nagu saagikoristushooaeg. Mis juhtub pärast seda, näiteks kas hakkate kohe järgmiseks aastaks valmistuma?

Cara Morrison 29:32

Oh ei, sa tegeled ikka veel tagajärgedega. Sa tead, et kõik veinid ja vaadid on kääritatud või nii, siis vaatad, mis meil on ja kas me peame rohkem segama, et saada rohkem suus tunnet ja tekstuuri. las tehakse nii, et see on teadmine, millal midagi teha ja mitte midagi teha mõnikord mõnikord mõtlen veinivalmistamist laagerdumisprotsessis. Ma nimetan seda lapsehoidmiseks, lastega on kõik korras. Te ei pea sekkuma. Aga lapsed kaklevad, sa pead midagi tegema ja neid aitama. Ja seega on see sama asi, kui teate, et need, mis on korras, võiksid lasta sellel olla, teate, aeg-ajalt segada, jätkata degusteerimist ja veenduda, et kõik on korras. Ja mõnikord võib see lihtsalt vajada natuke rohkem viga või midagi. ma ei tea. Igatahes, nii et maitsete ainult hooajal. Nii et jah, seal on muid asju teha. Me villime. See on suur osa protsessist. See pole päris nii, nagu räägitakse. Aga jah, villimist on palju, see oluline osa ei jõuaks klientideni. Niisiis. Ja hakkasime vist suvel valmistuma, järgmist külalist planeerima.

Samantha Sette 30:38

Ja ma arvan, et kui jätan selle väikese spordianaloogia, mis mul siin on, siis mis on võit? Mis on saagi võit? Tead, pole karikat ega meistrivõistluste mängu. Mis on saagikoristuse võit?

Cara Morrison 30:49

Mis on võit? See tähendab, et see pole kunagi kohene. No okei. See on kohe, kõik viinamarjad on sees, sa oled nagu, vau, olgu. Ei mingeid kaotusi. Nii et võitsime seal. Aga tead, meil oli just üritus mõne klubiliikmega. Ja nad lihtsalt ütlesid, kui väga nad armastavad veine ja aastast aastasse ning teevad suurepärast tööd. Ja see on lihtsalt tuul, kui inimesed armastavad teie veini ja tänavad teid selle eest. Ja see, et see müüb ja inimesed joovad seda. Ma mõtlen, et see on võit. Inimesed naudivad veini. Nii et teate, ma ei vaja veinihindu ega õlalepatsutamist. Tore on näha, et inimesed seda naudivad ja mõnusalt aega veedavad.

Samantha Sette 31:29

Absoluutselt. Ja see on omamoodi kultuslik lemmik. Teate, see on äratuntav. See on tuttav. Ja jälle, ma olen noorem joodik. Ja ma tean paljusid inimesi, kes toovad kaasa pudeli Sonoma lõikurit Chardonnay, ja nad ütlevad, et see on hea. Ja ma olen nagu, aitäh. Ma tean.

Cara Morrison 31:46

Vaadake, see on võit, kui saan, kas ma võin rääkida veinivalmistamise meeskonnast

Samantha Sette 31:52

Jah, me tahaksime kuulda

Cara Morrison 31:54

Nüüd koos muudatustega on meil ainult naissoost veinivalmistamise meeskond?

Samantha Sette 31:58

Oh, see on tohutu.

Cara Morrison 31:59

Jah. Nii et teate, ma olen siin olnud aastast 2005. Chardonnay valmistamine. Meil on Zidanelia Arcidiacono, kes on Pinot’d valmistanud alates 2015. aastast. Nüüd on ta ülendatud vanemveinimeistriks. Nii et ta teeb ka kilde ja jälgib Pinot'd. Ja siis on meil Sam Parsa, kes on meeskonnaga liitunud. Ja ta oli siin praktikal aastatel 2015 ja 16. Ja siis tõime ta just sel suvel tagasi kolmanda veinivalmistajana. Ja meie eesmärk ei olnud koguda naissoost veinivalmistamise meeskonda. See lihtsalt juhtus omamoodi. Nii et me oleme ka selle üle väga põnevil.

Samantha Sette 32:39

Jah. Mis on teie arvates üks neist, mida ma tean, et see ei olnud tahtlik. Kuid kas näete erinevusi praegusest ja minevikust ning sellest, kuidas te töötate ja mida teete, ja ainult energiat, mis teie veini valmistamisel ruumis on?

Cara Morrison 32:53

Noh, me oleme palju jutukamad. Väga hea suhtlus. Ja ma arvan, et olen märganud, et kuna meil on ka meie direktori viinamarjaistandused, on emane, mis on üsna haruldane. Ta juhib 50-liikmelist meeskonda. Ta on ainuke naine, kellest ta lahkub, mis on väga lahe. Ja nii on meie meeskondade vaheline ja üksteise sees suhtlemine lihtsalt hämmastav. Ja see on üks asi, mida ma olen märganud, see tähendab, et kõik naised ei ole ülimalt suhtlemisaldised, kuid me järgime üldist stereotüüpi. Nii, aga me oleme väga head. Ja me kõik saame väga hästi läbi. Ja me tegime seda alati ka Mickiga. Temaga oli väga tore suhelda, kuid meiega läheb see natuke valjemaks. Kolmekesi. Aga see on väga lõbus. Ja ma arvan, et see on suurepärane, sest tegelikult oli Zidanelia siin ka praktikal seitsmeaastaselt. Ja siis naasis ta 2015. aastal veinivalmistajana. Seega on ka hea tunne. Jällegi, see, mida te olete rääkinud, mis on võit, on võitjad, inimesed tahavad tagasi tulla ja teiega koostööd teha. Ja see ütleb palju ja see tähendab palju. Ja see aitab lihtsalt seda meeskonnatööd luua. Sest me kõik saame läbi ja saame üksteist usaldada. Ma arvan, et see on suur asi, et meil on palju usaldust. Nii et see on suurepärane.

Samantha Sette 34:09

Jah, ja mulle meeldiks, kui teaksite, et kõik naised kuulavad, kes tahavad veiniga tegeleda? See peab olema objektiivselt natuke raskem ja kas teil on nõuandeid või tarku sõnu ja nagu nende väljakutsetega toimetulemiseks? Ja kuidas sa murda, kuidas sinna jõuda?

Cara Morrison 34:23

Noh, ma tegin seda palju kauem tagasi kui inimesed praegu. Loodetavasti pole see nii raske. Pean ütlema, et ma ei näinud seda kunagi tõkkena. See lihtsalt ei tulnud mulle pähe. Sest mõnikord on abitu olemine hea. Ja ma lihtsalt teen alati, kui ma millegi peale mõtlen, ja tead, aeg-ajalt ütlevad inimesed selliseid asju nagu: Oh, tünnid on suuremad kui sina või kuidas sa saad seda teha? Kuna sa oled nii väike, on erinevad asjad ja sa lihtsalt naerad selle välja ja liigud edasi ning see on pigem selline, nagu ma näitan, muudab see sind otsustavamaks seda tegema ja otsustavamalt, et see õnnestuks. Nii et sa lihtsalt pead, kuni see on midagi, mida sa tõesti tahad, ja jätkad selle nimel tööd, et see toob kaasa ka õiged inimesed, ma lihtsalt töötan aastate jooksul mõne tõeliselt suurepäraste mentoritega. Ja nad on minu jaoks väga julgustavad. Nii on see siis, kui valite oma töökohti. Teate, te ei tee seda, nad ei intervjueeri teid lihtsalt, vaid teie intervjueerite neid ja veendute, et nad on inimesed, kellega saate koostööd teha. Ja see on teie karjäärile kasulik. Ja see on natuke planeerimine, natuke õnne. Nii et ma arvan, et sa lihtsalt pead sellega edasi veerema. Ja kui see ei tööta, leidke see kaev kusagil mujal

Samantha Sette 35:39

Ma armastan seda. Jah, veinivalmistamine võib olla nii kena ala. Ja kõigile, kes soovivad sellega tegeleda, on see nagu, kuidas seda teha? Kuidas muuta viinamarjad veiniks? Ja seal on palju samme. Ja eriti naisena, teate, see mõjuvõimu suurendamise aspekt, mis mulle meeldib, mida te puudutasite, on kriitiline. Ja jalg uksel ettepoole, aga edasi liikumine edasi ja kohale jõudmine. Noh, Cara, ma ei taha seda küsimust unustada, sest me küsime seda igas osas, kuid ma annan teile väikese hoiatuse. Nii et te ei saa öelda, et Sonoma lõikur Chardonnay, aga mis on teie klaasis? Küsime iga osa lõpus, mida sa jood? Mida sa praegu armastad? Kas on mõni vein, millest olete väga põnevil? Ja mulle meeldiks kuulda, mis on teie klaasis.

Cara Morrison 36:22

Mis on minu klaasis? Oh, poiss, see on koristusmahl. on minu klaasis. Viinamarjamahl. Mul on alati olnud. Suvel on mul roosade veinide jaoks pehme koht. Ja mul on nii hea meel, et roosid lõpuks läbi murdsid. Pean silmas kogu 2000. aastat. Rääkisime pidevalt, et Rose saab hakkama. Ja kõik leiaksid mingil põhjusel, et see ei müüks, sest kõik mõtlesid tagasi valgetele Zini päevadele ja arvasid, et see saab olema magus. Ja nii tuli lõpuks välja selline uuem põlvkond, kes ei tundnud Rose'i kohta kõike ja kes nagu põsepunavein 80ndate ja 90ndate valge tsini aegadest. Nii et mulle lihtsalt meeldib, et kuivad roosid on väljas ja me saame neile juurde pääseda ja neid on nii palju erinevaid tüüpe ja poode on palju ja jah, ma lihtsalt arvan, et roosid sobivad nii hästi suve ja kuuma ilmaga. . Nii et ma arvan, et see on minu valik, kui ma ei joo Sonoma lõikurit Chardonnay.

Samantha Sette 37:31

See on nii huvitav. Mulle tundub, et kasvasin üles inimeste keskel, kus tundub, et Rose on asi. Teate, nagu Rose, see oli vein. Keegi ei joonud punast ega valget veini. See oli Rose. Ma ei teadnud seda kunagi. See ei olnud tegelikult suur asi. Alles paarkümmend aastat tagasi. See on hull.

Cara Morrison 37:46

Noh, see oli suur valge Zin Shutter Home. Vanasti. Jah. Ja siis, aga siis oli. Jah. Kõik lihtsalt eeldasid, et kui see on roosa, siis on see magus. Ma ei hakka seda puudutama. Ja nii oli see nii vahva. Millal saaksime selle lüliti selle nupu ümber lülitada ja rooside kuivatamiseks minna. See oli lihtsalt nii, et on veel üks võit

Samantha Sette 38:12

Üks asi, mida ma selle ühe puu juures armastan, on see, et tunnen end tunnistajakollektiivina. See pole ainult viinamarjaistandusespetsiifiline. See on kõigile, see on kõigile. See on väga koostööaldis, rõõmustav, tead, jagatud kirg, mida ma tunnen

Cara Morrison 38:24

Seda teate ja veinitööstuse juures on suurepärane see, et oleme üksteisega nii sõbralikud. Käisime kõik koos kolledžis, töötasime veinitehases koos praktikal, näeme üksteist messidel, seal on lihtsalt nii, et kõik tunnevad üksteist veinis ja saavad sellest osa. See on väga väike tööstus ja me töötame koos. Nii et me moodustame kaubandusrühmi, nagu ma lõin mõnda aega Charda nohikute grupi. Ja me saime kokku ja lihtsalt rääkisime Chardonnayst ja nohikutest Chardonnay asjadest veinivalmistamise osas ning jagasime eksperimente ja asju, mida veinitehases teeme, ja lihtsalt jagame teadmisi. See on väga koostöövalmis kogu tööstuses.

Samantha Sette 39:06

See kõlab eriti läänes Californias, kus see kõik on siia koondunud.

Cara Morrison 39:12

Täpselt nii. Kuid isegi need väikesed piirkonnad, mida te teate, saavad nad tõesti kokku. Ma töötasin New Yorgi osariigis Long Islandil saagikoristuse nimel. Nad said kokku ja tegid sarnaseid asju, sest see on väike ja nad üritasid reklaamida. sees ja jagage ideid ja kõikjal, kus te seda teete, nagu see, mis seal toimub. Nagu iga saagikoristuse alguses, hakkate sõpradele helistama. Kas sa saad sellest aru? Kas sa näed ka seda? Ja mida me peaksime teie arvates sellega tegema? Millised on teie ideed? Nii et põrgatate alati üksteiselt ideid välja? Ja mu mees on veinivalmistaja. Nii et mul on nagu majasisene konsultant üksteise majakonsultantide jaoks. Nii et toredad õhtusöögivestlused ei valeta veini juues ja me lihtsalt hakkame rääkima sellest ja erinevatest ideedest.

Samantha Sette 39:56

Noh, kas teil on viimaseid sõnu, mida ma tahan avada laua kõigega, mida soovite jagada, olgu see siis veini, Chardonnay kohta, mis on vein, või teie enda ja teie teekonna kohta, mida soovite veinihuviliste kuulajatele jagada .

Cara Morrison 40:10

Oh, poiss, oleksin pidanud midagi päästma. Jah, ma arvan, et ainus asi, mida öelda, on see, et see lihtsalt naudib ja armastab veini ning proovib uusi asju. Ma mõtlen, et veini kõige lõbusam on avastus. Ja teate, erinevates veinitootjates ja degusteerimisruumides käimine ja nende pakutava vaatamine on ülimalt lõbus või lihtsalt erinevate veinide degusteerimine, millest te pole kunagi kuulnud. Muidugi võite proovida Sonoma Cutrer Chardonnayd, kui saate, aga ka seal toimuva avastamine ja vaatamine on üks lõbusamaid osi.

Samantha Sette 40:48

Absoluutselt teadmine, mis sulle meeldib, kuid olla avatud sellele, mida veel leidub, ja võtta see kogemus. Ma armastan seda täiega. Ja Cara, sul on olnud rõõm rääkida tänuavaldusega. Olen kindel, et meie kuulajad tunnevad sama. Ja tänu sellele on olnud tore teiega täna vestelda.

Cara Morrison 41:05

Aitäh, Sam, ka sinuga on olnud tore vestelda.

Jacy Topps 41:13

Ükski vein ei inspireeri nii palju tugevaid arvamusi kui Chardonnay to Oak or not Oak, Mallow või no mellow. Nagu enamik viinamarju, väljendab Chardonnay end erinevalt, olenevalt terroirist ja hüvedest. Kuna üle maailma on nii palju Chardonnay tootjaid, on stiile lõputu. Nii et võib-olla peaksime veinijoojana püüdma hoida avatud meelt. Mis on sinu mõtted? Kui teile meeldib tänane osa, loeksime hea meelega teie arvustusi ja kuuleme teie arvamust. Võite saata meile oma kommentaarid ja küsimused aadressil Wine Enthusiast podcast. dotnet hei, miks mitte öelda oma veini armastavatele sõpradele, et nad meid külastaksid, et meeles pidada, saate tellida selle taskuhäälingusaate Apple'is, Google'is, Spotifys ja mujal, kes podcaste kuulavad. Rohkemate jagude ja ärakirjade vaatamiseks võite külastada ka veebisaiti wine enthusiast.com kaldkriipsuga taskuhääling. Olen JC tipud. Aitah kuulamast