Close
Logo

Firmast

Cubanfoodla - See Populaarne Veini Hinnanguid Ja Arvustusi, Idee Unikaalne Retseptid, Informatsioon Kombinatsioone Uudiste Ja Kasulike Juhendite Lugemiseks.

taskuhäälingusaade

Veinihuviliste taskuhääling: miks on šampanja tootmisel nii palju reegleid?

  Podcasti 137. jagu – miks on šampanjatootmise ümber nii palju reegleid?
Pilt Leif Carlssoni ja Getty Images loal

Šampanja on vahuvein , kuid mitte kõik vahuveinid pole šampanjad. Niisiis, mis teeb šampanja nii eriliseks kui nõue, et seda peab tootma Prantsusmaa piirkonnas? Noh, selle tootmisega seotud on palju reegleid.



Šampanja Billecart-Salmon on üks väheseid šampanjamaju, mis on endiselt pere omanduses ja mida juhib. Istusime maha Mathieu Billecartiga, kes on tegevjuht ja maja seitsmes põlvkond, et arutada maailmakuulsa piirkonna üle. Veini entusiast Abitoimetaja Jacy Topps ja Billecart arutavad piirkonna ainulaadseid tootmisreegleid, saagikoristust, kliimamuutus , ligipääsetavus ja brändi uusim aastakäik, mis ilmub aprillis.

  Apple Podcasti logo   Google Podcasti logo

Episoodi transkriptsioon

Transkriptid luuakse kõnetuvastustarkvara ja inimese transkribeerijate kombinatsiooni abil ning need võivad sisaldada vigu. Enne tsiteerimist kontrollige vastavat heli.



Kõlarid: Mathieu Billecart, Jacy Topps

Jacy Topps 00:08

Tere ja tere tulemast veinihuviliste podcasti. Te pakute joogikultuuri ja inimesi, kes seda juhivad. Mina olen Jacy Topps. Sel nädalal sukeldume Champagne'i piirkonda. Mis teeb kategooria nii eriliseks? Paljud šampanjahuvilised teavad, et kogu šampanja on vahuvein, kuid mitte kõik vahuveinid pole šampanjad. Nime kandmiseks peab see olema toodetud Prantsusmaa piirkonnas. Aga mis seda veel eristab? Istusin maha koos  Mathieu Billecartiga Champagne Billecart-Salmonist. Mathieu on maja tegevjuht ja seitsmes põlvkond. Nii et kuulake, kui uurime piirkonna väga rangeid tootmiseeskirju. Milline on saak, kliimamuutused ja Champagne Billecart-Salmoni ajalugu. Iga klaas veini räägib loo. Need lood paljastavad varjatud ajaloo, maitsed ja kired. Ja mõnikord harutavad nad lahti meie mustimad soovid. Ja Veinihuviliste uusim taskuhääling, kurikuulus ajakirjanik Ashley Smith lahkab veinimaailma tagamaid. Me kuuleme inimestelt, kes teavad, mida tähendab, kui armastuse ja hoolitsuse saadused muutuvad ahnuse, meie patu ja isegi mõrva allikaks. Iga episood viib kuulajad veinivalmistamise salapärasesse ja ajaloolisse maailma ning kuritegudesse, mis on sellest ajast alates kurikuulsaks saanud. See taskuhäälingusaade sobib hästi nii veinisõprade, ajaloo nohikute kui ka kriminaalsõltlastega. Nii et haarake klaas oma lemmikveini ja jälgige podcasti, et meiega liituda. Kui süveneme kõigi aegade kõige šokeerivamate veinikuritegude keerdkäikudesse. Jälgige Vinfamousi Apple'is, Spotifys või kõikjal, kus kuulate, ja jälgige kindlasti saadet. Nii et te ei jäta kunagi ühtegi skandaalist ilma. Uued osad ilmuvad igal teisel kolmapäeval. Tere, ma olen Jacy Toppsi assistent siin Wine Enthusiastis. Täna räägime kõigist šampanjast. Minu tänane külaline on  Mathieu Billecarte Billecart-Salmonist. Ta on šampanjamaja tegevjuht ja seitsmes põlvkond. Tere tulemast Mul on nii hea meel, et saate meiega täna liituda.

Mathieu Billecart 02:31

Tänan, et mul on olemas.

Jacy Topps 02:33

Nii et enne, kui me teie majja jõuame, tahan anda kuulajatele ülevaate šampanjast üldiselt, ma arvan, et paljud šampanjasõbrad teavad, et see on selle piirkonna vahuvein. Kuid piirkonna ja veini kohta on palju huvitavat, millega inimesed ei pruugi tuttavad olla. Nii et piirkonnaga ise tutvudes jäi mulle silma see, et šampanja tootmist ümbritsevad reeglid ja eeskirjad. Nii et kas saate anda kuulajatele ülevaate sellest, kes teeb reegleid, kes on tema juhtorgan, ja anda meile näite Champagne'i reeglitest?

Mathieu Billecart 03:12

Muidugi, teil on täiesti õigus, see määrus on šampanja keskmes. Ja ausalt öeldes on see Prantsuse süsteemi tuum. Erinevatest reguleerivatest asutustest on pikk nimekiri. Aga kui me kõik kokku võtame, siis ütleksin, et kõige mõjuvam on kodanikualgatus. Professionaalse mõõtmega komiteel on väga laialdased volitused, et lõpuks kehtestada eeskirjad kvaliteedi ja veinivalmistajate ning veinivalmistajate oskusteabe kaitsmiseks, et piirkondades saaks jätkata erakordsete veinide tootmist. Võime, mis sellel on, võiksime põhimõtteliselt terve päeva rääkida erinevatest eeskirjadest. Kuid kui tuua teile paar näidet selle ulatuse kohta, on lahe, et paljud asjad viitavad sellele, mida võiksite viinamarjaistanduste haldamise kategooriasse lisada. Nii et see reguleerib, millist pügamismeetodit saame kasutada, näiteks piirkonna majanduse jaoks väga oluline, see määrab, kui palju viinamarju kui palju kui palju kilo viinamarju saame ühe näitleja kohta koristada, okei, et saaksite aru see on ilmselgelt avaldanud suurt mõju tootmisele, reguleerib selliseid asju nagu nii paljude kilode viinamarjade puhul, kui palju mahla saab välja tõmmata. Nii et need on vaid näited, nagu võite öelda, väga, väga võimsad ja võimsad eeskirjad, mis juhivad seda, kuidas me oma viinamarjaistandusi haldame ja lõpuks seda, mida me saagist saame.

Jacy Topps 04:39

Vau, seda on palju. See on lihtsalt

Mathieu Billecart 04:43

üks pass, oodake, kuni saate teise pass reguleerib ka seda, mida saame ja mida ei tohi teha veinivalmistamise osas, et meid kutsutaks olema külm šampanja. Okei. Nii et ma mõtlen selle näidetena, et ilmselge on fakt, et teine ​​käärimine, kus mullid tulevad pärast pudeli toimumist. Nii et teate, on ka teisi võimalusi seda teha. Kuid Champagne'is on see ainus viis. See reguleerib ka seda, mida saame teha tuhaannusega, eriti jõhker, jõhker, jõhker täiskasvanud tüüpi kategooria. Jällegi, see on reguleeritud, me ei saa teha lihtsalt seda, mida me tunneme. Ja kui soovite teises kategoorias kaugemale jõuda, lubavad nad meil pakendamise osas teha. Teate, näiteks etiketid peavad saama CIBC heakskiidu. Seega tuleb tagasi pöörduda teie algse kommentaari juurde, see CIBC ja tõepoolest paljud teised institutsioonid Prantsusmaal kaitsevad piirkondi ja julgustavad, ma ütleksin, positiivset käitumist tagamaks, et piirkonna kvaliteet on selle nime kandmist väärt.

Jacy Topps 05:46

Olgu, see on loogiline, ma tean, et šampanjas on lubatud kasutada ainult teatud viinamarju.

Mathieu Billecart 05:55

Olgu, see oled sina, see on väga hea punkt, oleksime võinud lisada, et eelmisele nimekirjale on Champagne'is lubatud seitse viinamarjasorti, et veini saaks nimetada Champagne'ks. Tegelikkuses, kui tahame olla ausad, siis ma arvan, et 99% istutatud aladest on tehtud kolmest, mis on Pinot Noir Chardonnay, ja miljon teie jaoks, tehniliselt, tehniliselt, teie labor teistele on sarnaselt paigutatud, Pinot Blanc ja Pinot hall. Ja sa võiksid nende viinamarjadega tehniliselt töötada ja mulle šampanjat täita. Kuid tegelikkuses on ainult kolm seitset ainsad, mida regioonis mis tahes ulatuses kasutatakse.

Jacy Topps 06:33

Kas selleks on põhjust? Ma mõtlen, kas neid viinamarju peetakse lihtsalt parimateks viinamarjadeks või?

Mathieu Billecart 06:39

Noh, ma arvan, et need seitse on minu arvates ajaloolised selle kohta, mis istutati šampanja valmistamisel elujõuliseks peetud. Nagu saate tootjatele öelda, on piirkond läinud kaugemale ja valides tõhusalt ise välja need kolm, mis meie arvates sobivad kõige paremini meie terroiril põhineva parima veini loomiseks. Nii et keegi ei keela teil ülejäänud nelja kasutamast. Kuid inimeste maitse tegelikkus ja ka selle sobivus pinnasele ja kliimale on viinud meid põhimõtteliselt kõigini, ma mõtlen Newcastle'i jaoks, tegelikult kasutame me ainult peamist ohtu, teie

Jacy Topps 07:16

Saagikoristus on samuti väga eriline, kui annate meile teada, milline saak Champagne'is välja näeb.

Mathieu Billecart 07:23

Suur erinevus, kui võrrelda sellega, mida tehakse maailmas, meie arvates üks haruldasi piirkondi, kui võtta, nagu ma ütlesin, globaalne vaade, kus kõike tuleb teha käsitsi. Seega lõigatakse iga šampanja õigus käsitsi. Vau, see on jah. Kasti tehakse käsitsi, okei, samuti selleks, et reguleerida ja vältida seda, mida me nimetame isepressimiseks. Teate, põhimõtteliselt takistaks liiga palju viinamarju kokkupanduna tõhusalt mahla looma. Ja see pole see, mida me omada tahame. Ja muud elemendid, millest ma arvan, et šampanja šampanjat valmistatakse, on üks paljudest asjadest, mis rõhuvad, nagu ma alguses mainisin, on ka reguleeritud. Ja siin on mõõtühik Champagne'is, me töötame ühikuga nimega matemaatika Ma on 4000 kilo viinamarju. Ja selle põhjal saate toota 20,5 korda kaks liitrit esimest hingetõmmet, mida me nimetame COVIDiks, ja viis hektoliitrit teist hingamist, mida me nimetame lipsuks. Sõltuvalt CP tootjatest, mida nimetate esimese ja teise pressi suhte muutmiseks, saate valida, kas kasutada ühte või kahte või ühte või teist. Näiteks Bakeris kasutame ainult esimest pressi, mida peetakse parimaks saada.

Jacy Topps 08:41

Ja põhjus, miks šampanja võib nii kallis olla, on see kõik, eks?

Mathieu Billecart 08:47

Jah, see on lihtsalt osa individuaalsetest ülesannetest, mis on ilmselgelt taas kord olemas, et toota kvaliteeti visiooniga toota maailma parimat mooniveini. Kuid teil on täiesti õigus, et mitmed neist eeskirjadest toovad kaasa märkimisväärseid tootmiskulusid, mis lõppkokkuvõttes kajastuvad hinnas. Jah.

Jacy Topps 09:08

Nii et šampanja on selline nagu ajalooline piirkond. Ja mulle meeldib kuulda teatud majade ajaloost. Räägime siis Bill Carlesimost. Mis on teie maja ajalugu?

Mathieu Billecart 09:20

Nii et me üks viimaseid pere omasime ja juhime šampanjamõisat, näiteks minu puhul seitsmendat põlvkonda asutajapaari otsese järeltulijana. Nii et Nicola Francois' blokeering oli minu suur vanavanavanavanaisa, kes on abielus daam nimega Elizabeth Salmon oli minu vanavanaema ja 1880. aastal loovad nad koos Cassandraga šampanjamaja. Nüüd on väga haruldane, et asutajaperekond on endiselt olemas. Ja mis on minu arvates paljude jaoks asutamise seisukohalt veelgi olulisem, haldab Ron maja igapäevaselt. Meie haiglas istume külas nimega Maurice, mis on selle suure piirkonna südames, kus Champagne Champagne'i esmaklassiline rokigrupp on suur. Kuid premier maakler on vaid väike valik kogu piirkonnast, nagu te teate, nagu see oleks näiteks Burgundia ja me töötame 20 kilomeetri raadiuses oma kinnistu ümber, et hankida parimat hinda. Ja veel kord, kuna see on koht, kus Permi vallutaja ja meil tõesti on, kui soovite selle kiiresti kokku võtta, meil on veinivalmistamisel neli peamist omair faire'i, toodame traditsioonilisi seguüksusi. Nii et see on meie juurvaru ja meie asutaja nimi Nicola Francois, me koostame raamatu Rosie, ta on ilmselt USA-s väga populaarne. Ja see on päris ümberpööratud Elizabeth salvo. Jälle asutajaliige. Meil on ka suhete kaotamise ajaveeb, mis on meie ajaveebi rokkgrupid, sest see tüdrukute meeskonna laupäevade raamat on kuidagi ebamugav ja me müüme rohkem, mis on esmaklassiline versioon. Ja viimase tunni hind on see, mida me vanade tünnidega teeme. Nii vaadis vinified veinid, mis on pruulitud Suwa. Ja ainulaadne pakk nimega clue Satilla, mis on spetsifikatsiooni keskmes. Lühidalt öeldes on nende hind just nii. Me keskendusime šampanjale, jällegi üsna laiale kategooriale, me keskendume 1%-le parimatest fossiilidest veinis kõige nõudlikuma aja jaoks, sest maailmas.

Jacy Topps 11:23

Ma tõesti armastan teie šampanjat ja olen nii õnnelik, et mul oli võimalus seda maja kaks aastat tagasi külastada ja see oli nii hämmastav kogemus. Aitäh. Nii et teie viinamarjad, kas need on est? Või hankite need teistelt kasvatajatelt ja šampanjat,

Mathieu Billecart 11:42

Hämmastav šampanja. Seega teeme kõike eelnevat ehk meil on kolmandik maast, mida vajame ehitusautode tootmiseks, mis on omanduses, omanduses ja juhitavas, meil on veel üks kolmandik, kus me töötame teistele inimestele kuuluvat maad. Nii rendi- ja halduslepingute kaudu, nii et minu meeskond läheb maad tööle. Nii et see on nagu poes liising. Kuid põhimõtteliselt kontrollime seda, mida ta iga kultuuri osas teeb. Ja viimane kolmandik ostetakse pikaajaliste tarnelepingute ja andmete alusel, ostame viinamarju, mille pressime ja siis teeme veini, et ei ostaks hulgiveine, mis on juba valmistatud sellise asjaga pudeleid. Ütlesin siis, et oma kolmas, jookse ja ütlesin, et ostetud.

Jacy Topps 12:31

Ja nüüd sõna meie sponsorilt – leidke alati see, mis teile meeldib, Total Wine ja palju muud. Nii paljude suurepäraste pudelite hulgast madalaima hinnaga valida. Oma lemmik-Caberneti või uue leiad on lihtne nende sõbraliku giidi abiga. Ja iga pudeliga kaasneb enesekindlus teadmisest, et leidsite just midagi hämmastavat. Rohkem kui 30 aasta madalaimate hindadega leidke see, mida armastate, ja armastage seda, mida leiate ainult Total Wine'ist. Enamikus piirkondades on saadaval rohkem tänavaäärset järeletulemist ja kohaletoimetamist. Külastage saiti total wine.com Lisateabe saamiseks jooge vastutustundlikult, olge 21-aastane. Ja teie majas on tegelikult suurepärane valik lahedaid vaase ja suurem osa teie tootest on mitte-vintage, kuid te toodate ka vintage. Kas saate selgitada, mida tähendab vanaaegne? Ja mida tähendab mitte-vintage?

Mathieu Billecart 13:25

Muidugi. Nii et muidugi jõud, mille ma alguses mainisin, nii et iga aastakäigu jaoks on olemas mitte-vintage ja iga aastakäigu jaoks, olgu, no vintage laias laastus, see annab meile põhimõtteliselt võimaluse sulanduda mitu aastat. Olgu, nii et see ei juhtu, kui sul on näiteks pudel roosi, mis pole aastakäik, vaid see on mitme aasta segamise tulemus. Ja me teeme seda ja see kehtib ka teie klientide kohta, kuid Champagne'i vaeste tootjate jaoks on erinevate väljaannete stiilis teatud järjepidevus. Okei, nii et guru on täielik Kassar, pole sõnu, see muutub igal aastal, muutused on suhteliselt väikesed, sest saame kasutada üsna laias valikus reservliine, et tagada ühtlane kvaliteet ka siis, kui teil on ees raske saagikoristus. või vintage šampanja teisest küljest, meie puhul kõige traditsioonilisemas definitsioonis, sest mõnikord pole see võib-olla nii valikuliselt tehtud kui hea, kuid Bill lehma järgi valime ainult parimate aastate valitud pakid viimase aasta jooksul. Ja sel konkreetsel juhul, kui võtta näiteks Nicola Francois QA või on täna näiteks september, siis see, mille me praegu avaldame, põhinevad ainult aastal 2008, mis tähendab kogu selle terviklikkust. vein põhineb aastal 2008. See, mis annab teile, on kombinatsioon maja stiili ja selle konkreetse aasta identiteedi vahel. Olgu, nii et Nicola Francois oh kaheksa, kuigi see on endiselt Korea, samuti erinev identiteet Nicola Francoisest oh seitse, ja me püüame kajastada ühelt poolt maja stiili, aga ka noorte omadusi, kas see on soe teie külm, sa oled kõigis sellistes asjades mineraalirikkam. Okei.

Jacy Topps 15:13

Nii et kui see on aastakäik, peab see olema 100% sellest aastast, kas on õige? See on õige. Ja teil on ilmumas uus aastakäik, mis tuleb turule järgmisel kuul. Õige?

Mathieu Billecart 15:25

Sa oled hästi informeeritud.

Jacy Topps 15:27

Allikad räägivad mulle.

Mathieu Billecart 15.30

Ma viitasin sellele võib-olla natuke liiga vara. Nii et meie prestiižne cuvee traditsioonilise segu jaoks on kabiin Nicola Francois, nüüd teate, et see on sellepärast, et see oli minu suur vanavanaisa ja me anname välja 2008. aastakäigu, mis on üks kõikvõimsamaid aastakäike viimase 20 aasta jooksul. Meile. See on villimine, mis on 100% tüdrukute meeskond. Ja grupist, mis on segatud 60%, Pinot Noiri ja 40% Chardonnayga, mida laagerdame oma keldris 15 aastat. Okei meie ajaloolises keldris, mida oleksite külla tulles näinud ja me näeme seda tõesti aastal 2023. Nii et see on ülevuse ajakapsel. Ja meie maja traditsioonilise omair faire'i ja nende kahe traditsioonilise segamisega oli Pinot Noiri kanalisatsioon fantastiline. Ja me avaldame selle USA-s Riley poolt järgmisel kuul nii pudelites kui ka magnumites. Nii et magnoolia vananeb, nagu teate, kauem. Nii et neile, kes soovivad 2030 aastaks pikali heita, on Magnum mõeldud neile, kes soovivad järgmise 1020 aasta pärast juua, pudelid on samuti olemas.

Jacy Topps 16:39

Vau. Nii et 2008 Nii et kui ma tahan selle avada, võin selle kohe avada. Aga ka kui ma tahaksin seda pikali heita, siis kui kauaks? Kui kaua ma kavatsen pikali heita?

Mathieu Billecart 16:49

Oleme tuntud aktsia Cubase vananemispotentsiaali poolest. Meie jaoks oleme väga tehnilised elemendid. Säilitame värskuse kauem. Nii et jah, iga pudel, mida me tarnime, on kohe joomiseks valmis, kuid ausalt öeldes ei oleks mul mingit muret, et hoida seda 1020 ja pudelite ja magnumite puhul potentsiaalselt 30, võite sellele veel 10 aastat lisada. Ma arvan, et kannatlikkus on tavaliselt see, mis takistab meie veinide hoidmist. Enamik inimesi jääb ellu

Jacy Topps 17:18

Kui mainite erinevaid suurusi pudelite osas, siis kas saate anda väikese ülevaate pudelite ja šampanja suurustest.

Mathieu Billecart 17:25

Nii et jah, traditsiooniline pudeli suurus on 75 sentimeetrit. Nii et me kutsume seda pudeliks. Mõnikord näete, et see pole Nicola Francois' jaoks asjakohane, kuid mõnikord on teil pudelid. Olgu, nii et see on 7,5 sentimeetrit. Ja teine ​​suhteliselt levinud formaat on magnums, mis on 150 sentimeetrit. Nii et pudeli suurus on kahekordne. Miks see oluliseks muutub, kui soovite tippkvaliteediga veine vanandada, on tavaliselt, mida suurem pudel, seda aeglasem on laagerdumisprotsess. Ja see on põhjus, miks ma seda Nicola fosforiidi kontekstis viitasin. Neile, kes soovivad vananeda üle 20 aasta.

Jacy Topps 18:05

Jah. Ja ma arvan, et inimesed ei saa aru, et see pole lihtsalt rohkem šampanja ja see pudel, vaid see maitseb vananemise tõttu teistmoodi. Ja ma arvan, et inimesed lihtsalt arvavad, et see on suurem või, teate, väiksem suurus, kuid šampanja tegelik maitse on väga erinev.

Mathieu Billecart 18:23

Jah, see sõltub sellest, milleks kavatsete seda kasutada. Ja kas te ei kavatse agentida?

Jacy Topps 18:29

Okei. Räägime siis kliimamuutustest. Kas näete seda piirkonnas ja šampanjat?

Mathieu Billecart 18:38

Kindlasti. Kui me pole seda kunagi soojendanud? Nii et jah, absoluutselt.

Jacy Topps 18:43

Kuidas see saaki mõjutab? Kas see tähendab, et koristate saaki varem või hiljem?

Mathieu Billecart 18:50

Muidugi. Nii et ma mõtlen, et kui vaadata seni toimunut, siis on ilmselge, et intressimäärad on paremad. Ajalooliselt, kui võtta ajalooline noorus 20 3050 aastat tagasi, oli väga raske Champagne'is viinamarju küpseks saada. See pole enam üldse väljakutse, sest põhimõtteliselt on Sanya soojem. Mõned muud globaalse soojenemise elemendid on ka see, et loodud ilmastikumustrid on pisut ebastabiilsemad. Nii tekib teil rohkem probleeme kevadkülma või suurema kuumusega, mis võib mõjutada maja mõju kvaliteeti ja kvantiteeti. Seni käegakatsutav näide, kui osutasite ühele, siis põhimõtteliselt koristame seda, mida teate, et mu vanemad ja vanavanemad ütlevad teile, et saak on 15. september 215. Nii et oktoober on tõenäoliselt lõikamise aken. Nüüd ütlen teile, et tõenäolisem on 20. augustist 15. septembrini. Nii et me oleme põhimõtteliselt kuu aega edasi liikunud ja ka muutunud ning see on tehnilisem, kuid veidi meie viinamarjakasvatuse tavad, et põhimõtteliselt aeglustada küpsemisprofiili. Enne kui tehti kõik, et see oleks kiirem, pidime asju muuta. Ja nagu ikka, teate, et suurepärase veini loomine on inimese kohanemine loodusega. Kuid meil on ees palju väljakutseid, kuidas sellega aastakümnete ja sajandite jooksul toime tulla.

Jacy Topps 20:16

Jah, ma arvan, et see on tõesti huvitav, sest piirkonnas on nagu palju regulatsioone. Nii et kas neid eeskirju tuleb veidi painutada või muuta? Pean silmas seda, sest kui see on rangelt reguleeritud, siis kuidas te lähete kaugemale, kui te teate, koristate varem? Kuidas kavatsete võidelda kliimamuutustega?

Mathieu Billecart 20:37

ja regulatsioon, mis on kohanduva regulatsiooni olemasolu, isegi Prantsuse süsteemis, mis võib olla veidi jäik ja arhailine. Eesmärk, nagu ma alguses ütlesin, on kvaliteeti kaitsta. See põhineb aga antud kliimal. Seega kohandatakse regulatsiooni regulaarselt tootjate tagasiside põhjal. Kui suudame näidata, et mõned reeglid on vananenud ja need ei kaitse enam kvaliteeti, siis me põhimõtteliselt ütleme nii ja enamikul juhtudel võetakse seda arvesse, sest selle määruse eesmärk, nagu ma ütlesin, on kaitsta piirkonda, et mitte muuta liikumist võimatuks. Nii et ma ei ole ausalt öeldes mures selle pärast, et regulatsioon piirab meie kohanemisvõimet. Okei.

Jacy Topps 21:23

Noh, seda on hea teada. Nii et räägime ligipääsetavusest. Ma arvan, et veini kättesaadavamaks muutmise üle on palju räägitud. Ja kuidas šampanja sinna sisse sobib? Kuidas Billi auto Simone sellesse sobib? Kas teeme veini liiga kättesaadavaks? Või peaks šampanja olema pigem luksus? Mis on teie arvamus selle kohta?

Mathieu Billecart 21:48

Noh, te ei tea, kas me ei kontrolli kõiki teie küsimuse osi. Kuna olen alati ligipääsetav, seisame silmitsi palju suurema nõudlusega kui pakkumisega. Seega pole me kunagi suutnud rahuldada kogu nõudlust, mis meil on erinevatest riikidest ja klientidelt üle kogu maailma. Sellest vaatenurgast võib öelda, et see pole nii juurdepääsetav. Ja põhimõtteliselt on meil olemas spetsialistid, kes toodavad, nagu ma alguses ütlesin, erakordseid šampanjaid. Enamasti ütleksin, et nõudlik kliendibaas või vähemalt need, kes soovivad võtta parimat šampanjat, mida teha saab. Seda öeldes ei usu ma, et see, kui dialoog teie kliendibaasiga tuleneb, tähendab, et peate olema näiteks salajane või kaitsev. Seega oleme inimestega väga avatud ja näete sotsiaalmeedias naljateemalisi arutelusid, et mul on väga hea meel jagada meie ajalugu ja kõike muud. See aga ei tähenda, et see võiks rahuldada kõigi nõudmisi. Kuid kindlasti pole meie kavatsust olla ligipääsmatu, sest ma ei usu, et muudate oma toodet kättesaadavaks muutes paremaks. Ja ma arvan, et teate, erakordse veini luksus seisneb autentsuses. See puudutab meie puhul erakordset oskusteavet, erakordset terroiri. Ja see teebki orkadest silmas, et meil on madala kvaliteediga šampanja Brad, sest see on ehtne, käegakatsutav ja kvaliteet on inimestele maitsta.

Jacy Topps 23:11

Nii et ma tean, et Oprah Winfrey on suur Billecart Salmoni fänn. Ta on aastate jooksul nagu hunnik hüüdlauseid ja ma tean, et ta on palju kokteile teinud, nii et ma tean, et ta armastab Bill car Simone'i lihtsalt kui šampanjat, mida rüübata. Kuid ta paneb ka šampanjat ja seejärel kokteili. Kas see on teie jaoks korras? Kas teile sobib šampanja ja kokteilide joomine?

Mathieu Billecart 23:40

Minu jaoks on lauapajaroa puhul inimeste jaoks kõige olulisem see, et see aitaks kuidagi kaasa nende õnnelikuks tegemisele. Ausalt öeldes ei ole ma selleks, et öelda inimestele, kes meie šampanjat usaldavad, ja pudelite kaudu öelda, kuidas nad peavad seda nautima. Ja ausalt öeldes, kui nad tahavad seda juua sellises klaasnõus, arstide kokteilis ja asjas, mis teeb sellest parima nõukogudeaegse joogi, mida nad saavad juua, peame olema oma suhtumises alandlikud. Sageli küsitakse, kuidas soovitame veini šampanjat serveerida, tuleb öelda, et seda saab nautida ja meil on vaade, kuidas me naudime. Seda öeldes arvan, et see ulatub tagasi teie mõtte juurde, et olla ligipääsetav. Ma ei taha teistele inimestele anda olukorda, kus ma oma viisi veinišampanjat nautida.

Jacy Topps 12:31

Jah, mulle meeldib see vastus. Mul on viimane küsimus, kui te ei joo šampanjat, mis on teie klaasis?

Mathieu Billecart 12.40

Nii et kui ma šampanjat ei joo, joon sageli punast veini, sest sa tead, et šampanja ja valge vein on armas. Aga kui maitsete palju šampanjat nagu mina professionaalselt, et valmistada segu ja otsustada, mida me teeme ja mida võib nimetada kliendiks. Tahad midagi veidi teistsugust. Ja ma pean ütlema, et kui ma mõnikord koju jõuan, on tõenäolisem, et avate lõpuks punase veini pudeli kui uue.

Jacy Topps 25:04

Ma armastan seda. Mathieu tänan teid väga meiega liitumise eest. See on olnud nii suur rõõm

Mathieu Billecart 25:12

et teiega rääkida ja tänada teid kõiki kuulamast.

Jacy Topps 25:15

Aitäh. Ma ei jõua ära oodata, et saaksin varsti selle uue šampanjapudeli avada.

Mathieu Billecart 25:21

Kindlasti maitsev

Jacy Topps 25:27

Okei, nii et šampanja võib olla veidi hirmutav, kuid see ei pea alati olema. Loodetavasti aitab tootmist reguleerivate nõuete rangelt reguleeritud loendi purustamine teil mõista, miks vahuvein on nii ainulaadne ja mõnikord pisut kulukas. Kui teile meeldis tänane osa, loeksime hea meelega teie arvustusi ja kuulaksime teie arvamust. Ja hei, miks mitte öelda oma veini armastavatele sõpradele, et nad meid külastaksid, et meeles pidada, saate tellida selle taskuhäälingusaate Apple'is, Google'is, Spotifys ja mujal, kus podcaste kuulate. Võite külastada ka veini mag.com-i kaldkriipsuga taskuhäälingusaadet, rohkem jagusid ja ärakirju. Mina olen Jacy Topps. Aitah kuulamast